Korkad!!

Jag undrar bara hur jävla korkad man får vara!
Igår sa jag till johan att jag tyckte att jag fått så smala fingrar. så jag gick och hämtade en gammal ring,
De gick lätt i från början men sen tänkte jag de är bara att trycka till lite. och de gjorde jag.
sen satt den där,och fingret bara svall mer och mer.
men då tänkte jag att mamma hade lärt mig något fiffit.
att trä en bomulls tråd genom ringen och snurra den runt samtidigt som du drar. lite som att de skulle vara jänger (om de stavas så?)
Men jag tog en sy tråd och hade dubbel dubbel vikt.men fingret bara svall och börja bli lila.
Så de va inget annat att göra än att knipsa ringen..

Fan va sur jag blev på mig själv.
Men men va ska man göra åt de.

De va en fin gammal ring som betydde också. fan!
De är knapt så jag vågar berätta va de va för ring.

Nu ska jag fortsätta städa undan julen.
de va en annan grej. jag ha letat efter en jul skiva hur länge som helst innan jul, men hittade den inte.
NU när jag tar bort julen hittade jag den i cd stället. de är fan spöken som jävlas med mig..grrr.

Tjjing pling fang dang!!!!

:)

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Lämna i ringen till en guldsmed, de kan fixa den!!!

2009-01-12 @ 11:18:45
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0