Detta händer!

Fan va jag är dålig på att skriva ,skamligt.
men iaf,
Jag pluggar psykologi på distans just nu. de går väl ganska bra. fin putsar på min inlämnings redovisning just nu.
Jag har tänkt att söka in på umeå universitet på socionom. när vet jag inte än.
Jag jobbar lite nu och då på skolan som vikarie. och de är kul roligt att få komma ut och se andra människor. och en massa skvaller.(de är kul)
Nu längtar jag bara efter sommaren .(var är du???):D
Jag ska ta och lägga in lite nya bilder.
Emmy växer så de knakar tror jag. :) hon har varit och badat med dagis. de hade funkat jätte bra. jag är så stolt över henne.

Fy va jag är förkyld.nu känner jag inga lukter. tråkigt. mende börjar bli bättre.
nu ska jag sova ,ska jobba i morgon. de ska bli kul.
ha de bäst!

tjiing pling fang dang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0