Fan va skönt!!!

Ååå va jag blir glad. jag ska lämna in min eller skicka in min redovisning i morgon. de ska bli så kul.
plus att jag klarade en diagnos idag alla rätt på första försöket...jippii!!!

de är så skönt att jobba. jag jobbar ganska mycket nu. onsdag torsdag fredag denna vecka iaf. de är ganska bra. då hinner jag ju plugga de övriga dagarna.

Idag är en bra dag. solen har lyst hela dagen och en massa snö är borta:)
Jag har pratat med min kära vän Satu och då blir man glad :)
äntligen har julgranen tinat lös.de känns jätte bra då kankse vi kan ta ner julgransbelysningen nu *Rodnar*
Jag har försökt hjälpa våren på traven. jag har skottat ut lite snö på öppna platser och stampa på den. pluss börja fixa lite i rabbaten och plocka undan lite vinter grejer.
I helgen tar vi fram ute möblerna. va härligt :D

Åt en vår kännsla glass i dag med johan.

Deklarationen är bort gjort. skönt!!!

nu vill jag bara få tillbaka min lukt. jag är päppt i näsan...

Kommentarer
Postat av: Lisse

Kom igen nu snart en månad sen du uppdaterade!! Bamse kram till den bästa Theres i hela värden!!

2009-05-21 @ 21:17:16
URL: http://lisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0