Jag ligger lite efter.

Jo i högen ska hon sitta.Och de mesta är till henne.
Jag fattar inte varför de alltid ska vara så myckat julklappar.
Jag fick hur mycket som helst. helt galet. jag tror aldrig jag har fått så mycket.
De stora längst bak på bilden de va till mig. de mins jag. det va en veckobrevlåda.:)
Men den kommer inte fram förrän till våren när vi kan sätta fast den i marken.



Jo jag ligger ju lite efter i bloggandet.Men jag kommer nog inte att ta så mycket tillbaka bilder utan nu siktar jag framåt.

Både jag och johan har tömt mobilerna och kamera på bilder så nu kan vi inte skylla på att vi inte kan ta bilder för minnet är fullt. hihi

Vi måste blir mycket bättre på att ta kort.

Emmy har ju vuxit en dm för varje gång. NÄ, kankse inte riktigt men nästan.

nu ska jag städa huset och lyssna på Queen.

ÄNLIGEN Fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0