Kärlek!

En mycket nära vän till mig sa en gång.(Angelika)

"Ett förhållande är att skapa ett vi utan att förlora ett jag.."

De säger ju allt!



Jag har alldrig kännt mig så lycklig som nu när jag är med johan.Och har Emmy!
De ända som har förändrats med mig är att jag är så dålig på att höra av mig till folk.

Men har nog alla kännt, de där när man inte har pratat på ett tag och man vill höra av sig ,men man orkar inte dra igen om allt och då är man nästan rädd att man inte ska ha något att prata om, eller att man bara pratar och pratar så man känner att man inte riktigt har tid.

De är ett heltids projekt att ha barn. men de är så underbart. och jag skulle aldrig byta bort de.
Men de här med vänner!

Riktiga vänner förstår!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Kul att du "kommit igång" med ditt bloggande igen!!

2009-01-09 @ 11:42:40
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lisse

Riktiga vänner är lika dåliga på att höra av sig men förstår precis varför den andra inte heller hör av sig. =) Kram

2009-01-09 @ 11:49:00
URL: http://lisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0