Men jag måste bli bättre!

Hej!

Ibland känns de som om jag inte vet vad jag gör, men tiden bara springer ifån mig.
jag tror jag då inte vet vad ordet social är.
För de är något som jag känner att jag inte är.
Jag har hamnat i en svacka tror jag.
 fast de känns dom om jag har varit här länge nu.
Men ikväll ska jag ut och gå med Angelika. de känns skönt.
Annars i mitt liv händer de inte så mycket. 
Marknaden när de gäller jobb är typ stängd, eller vad man nu kan kalla den.
Jag har en stegräknare för nu har jag bestämt mig för att jag måste blir am med de här EXTRA kilo  






Emmy bara växer och växer.Har är hon nästan 1 år och 5 månader
Lilla tomte gumman.
(vi är på väg på bilden till dagis för att äta göt middag och fira lusia 10/12-08)



Lusia på dagis!2008

Kommentarer
Postat av: Lisse

Åh va söta ni är på bilden!!

2009-01-08 @ 14:01:35
URL: http://lisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0