vad är nytt?

Tja! jag är fortfarande lite dålig på att skiva på bloggen.

De som har hänt är väl att Emmy varit sjuk på de underligaste vis.

Hon började med Magsjuka på natten och en sväng på morgonen. sen slutade hon kräkas och hade bara diarr´e.Fy va de lukta. med de va typ 3 st 7 kg tvätt varje dag i en hel vecka.Sen när hon börja må bätte så ville hon inte äta. jag tror vi var stammis på sjukvårdsupplysningen. :(

Sen när vi väl fick henne till att äta en macka om dagen iaf. så fick hon "blemmor" i ansiktet när hon fick ett äpple.
Jag tänkte de, jag ger upp va är de som inte är fel just nu.
Men vi så ett ljus iaf. hon äter mycket bättre. kankse inte riktigt allt än.
Men hon far då på dagis i morgon.

Om vi ska övergå till något mer positivt så har jag börjat jobba lite.
Jag frivillig vikarie på skolan, de är kul jag ska jobba i morgon. de känns skönt att få komma bort lite.  Man kan säga att de kan behövas. jag känner mig kanska instängd just nu. bara att få säga att jag kan inte jag ska jobba känns som en frihet,

Och få  arbeta ihop mina egna pengar. de känns nästan bäst.
Då kanske de blir en vändning för lilla Theres. köpa nya skor kanske,
Eller spara ihop till att renovera hallen eller så att de räcker för utflykter i sommar.

Jag måste börja blogga offtare. de blir så långt och då drar man sig nästan.

Jag skäms. jag har fortfarande inte kört bil till stan jag har haft mitt körkort i över 2 månader. Men den stan skrämmer en fan de är ju inte en jävel som följer regler. utan störst går först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0