Fy FAN!!!

Igår den 8/7 2009 va en förjävligt tuff dag.......
Jag fick ett missfall. jag är inte grvid längre. jag är så jävla ledsen.fy fan va jobbigt det här är.
Men man få ju tänka positivt. Kroppen stöter ju bort det som inte är friskt. Och vi har ju Emmy. Å va jag älskar den Tjejen..
Om jag håller mig lite åt sidan så vet ni vad det beror på. jag har ingen lust att prata om det just nu. jag har så ont i magen jsut nu så  ja blir ständigt påmind,
Jag vet att man inte ska skylla på sig sälv men det är så lätt.
jag skulle inte gjort de. eller de.
Det är väl bara att försöka igen om ett tag. så kankse de går.
Det som är så surt är att IDAG skulle ja ha gått in i vecka 12. fan oxå.

Jag får ingen bäbis***Gråter floder***

Jag tror inte att jag har några tårar kvar.


Ring mig inte för jag kommer inte att svara utan att gråta!!!!!!!!  Fy fan va smärtsamt........

Kommentarer
Postat av: Lisse

Jag lider med dig hjärtat!! <3 Finns här om det är något!

2009-07-09 @ 19:52:30
URL: http://lisses.blogg.se/
Postat av: Tihna

Gud vad ledsen jag blir för din och er skull. Fy vad hemskt, jag kan inte ens tänka mig hur det känns Massa kramar

2009-07-12 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0